11 Ekim 2012

C.A.M. Galeri / Akaretler – CEM TURGAY – Ertelenmiş Zaman



Cem Turgay

Ertelenmiş Zaman

8 Kasım – 8 Aralık 2012

basın bülteni

“ben; cem turgay....

Bildiğim: Fotoğrafçı bir babanın oğlu. Az konuşur. İyi bir dinleyici. . Fotoğrafın hazırlık aşamasını nasıl yaşıyor bilmiyorum. Kurguluyor, önceden hazırlıyor mu? Çekme anında dünya umurunda değil. Sanki en rahat olduğu zamanlar. İşin bütün sihri, fotoğrafın ham halinden som haline varış zamanı. Bunu görmedim, bilmiyorum; ama bitmiş "iş"ler öyle diyor. Fotoğrafla oynamayı seviyor. Fotoğrafları kasvetli, karanlık, dramatik etkili. Karanlık dediysem, ışığın kıymetini vermek adına... Ressam olsa Caravaggio gibi resim yapardı. Bir de kendi demesi, su ve bulutu fotoğraflamayı sever. Bence o bir ışık aşığı, karanlığa tuzak kuran ışık avcısı. yanından geçerken kimsenin etkilenmediği ama onu etkilendiği ...zayıf/çirkin ama çekici olan herşey...

C.A.M Galeri / Akaretler de .. 8 Kasım – 8 Aralık 2012 tarihleri arasında izlenebilir … “

C.A.M Galeri / Akaretler

Şair Nedim Cad. No:25, Akaretler

Tel.: +90 212 2457975