13 Eylül 2013

BAKRAÇ Sanat Galerisi – SİBEL YÜCEL – 3 Boyutlu Resim Sergisi



SİBEL YÜCEL

3 Boyutlu Resim Sergisi

21 Eylül – 11 Ekim 2013

Sergi açılışı: 21 Eylül 2013,  14:00 - 17:00

basın bülteni

Sibel Yücel (d. 07 Ekim 1945)

Türkiye'de yaşayan bir çok kadın gibi, ben bir ev kadınıyım. Ve en büyük hayalim tüm sokak hayvanlarına yuva olabilecek bir barınak kurmak oldu.

Erken yaşta gerçekleştirdiğim evlilik ile, annelik ve ev işleri birinci sırayı aldı. Ancak durumum üretmek ve çalışmak isteğimi hiç bir zaman köreltmedi. Boş zamanlarımda mümkün olduğu kadar gönüllü çalışmalarda görev aldım. Herkesin hayatta bir şansa sahip olması gerektiğine inanıyorum. Bu yüzden 30 yıldır elime geçen her fırsatta destek vermeye çalışıyorum. Çocuklara, yardıma muhtaç ailelere ve en çok da sesini insanlar kadar ortaya koyamayan sokak hayvanlarına. Güzel bir tesadüf eseri Şubat 2013 tarihinde rölyef sanatı ile tanıştım. Bu çok tanınmayan sistem sayesinde üç boyutlu tablolar oluşturmaya başladım. Meşhur tabloları veya herhangi bir portreyi kendi ifademi katarak tekrar ortaya çıkartmak, üretebilmek bana güç verdi. Öğrendiğim teknik, hayyallerime ulaşma motivasyonu ve içimden gelen sevgi ile oluşturduklarımın sayısı arttı. Rölyef ile yarattığım bu estetik sayesinde hayallerime ulaşmanın bir yolunu buldum.

Tablolarımdan elde edeceğim gelir ile bir kaynak oluşturmayı ve desteğe ihtiyacı olan her canlıya dokunmayı hedefliyorum. Resimlerimle, ben de bir fark yaratabilirim düşüncesiyle "Her Cana Bir Şans" fikrini oluşturdum. Ürettiğim her tablodan elde ettiğim geliri bir canlı için kullanıyorum.

Bakraç Sanat Galerisinin desteği ile ilk sergimi kadınların hayata sağladığı önemli kattıklarından esinlenerek hazırladığım resimlerimden hazırladım.

BAKRAÇ Sanat Galerisi

Sinan Ercan Sk. 38 Öztor Sitesi B Blok, Kozyatağı – İstanbul

Tel.& Fax: +90 216 410 91 97




Galeri, Pazar hariç her gün 11:00 - 18:00 arası açıktır.