8 Ekim 2012

APERION Artplus Galeri - Selin Melek Aktan - solo resim heykel sergisi


SELİN MELEK AKTAN

Egzotik ve Romantik

solo resim heykel sergisi  & Latin Ateşi Partisi

13 Ekim – 17 Kasım 2012

Açılış kokteyli : 

13 Ekim 2012 Cumartesi saat 18.00 & 

Parti 20.00- 24.00 pm.

Sanatçının Kaleminden Sergi Daveti

Bence herkesin gizli bir düş bahçesi var... Sorun bakın kendinize,eminim sizin de vardır.
Hayatımıza yön veren hayaller ,umutlar sevinç ve kederler çoğu kez o bahçeye ektiğimiz tohumlardan yeşerir.
Bazen işte o gizli  bahçenin  gerçekleşen ve gerçekleşmeyen hayalleri bir sanatçının tuvaline yansıyarak bize bizi hatırlatır.
13ekim cumartesi günü sizleri kendi düş bahçeme davet ediyorum.
Sanat sonsuz ve sınırsız,dolayısı ile biz sanatçıların arayışı hiç bitmez. Bu sergiyle birlikte herkesin günlük hayatla ilgili koşuşturmalar arasında unutulan kendi düş bahçelerini keşfetmesini   diliyorum...
Çünkü orada yıpranmamış,gelecekten ümidini kesmemiş,hala gerçekleşebilecek düşleriyle sevgi ve hayat dolu biri, yani gerçek siz varsınız. Kimbilir belki de dünyanın kaos içinde olduğu bugünlerde herbirimizin  kim olduğumuzu ve bu dünyaya niye geldiğimizi yeniden hatırlamamız gerekiyordur.
Ben bu yolculuğu sizlerle yapmayı çok arzu ederim.
Bazen öyle uzak yerlerden geliyorsunuz ki, geldiğinize değsin istedim ve  bu  sergimde denenmemişleri denemeye,eskisinden  farklı işlerle karşınıza çıkmaya çalıştım. Sıcak yaz günlerinde herkes tatil yaparken ben düşlerimi boyamaya çalışıyordum. Çünkü galeri işleri sanatçılığıma engel olmasın diye inanın  şu günlerde iki misli efor sarf etmem gerekiyor .
Sanatsever dostlarım, bugüne kadar yaptığım işlerde beni hiç yalnız bırakmadınız ve ben de hep sizlerden aldığım güçle yola daha kolay devam  ettim. Umarım yeni işlerimi beğenirsiniz, seversiniz ve yine hep beraber gelecekte anılarımıza yansıyacak güzellikler yaratırız.
Hey,gelirken lütfen düşlerinizi de yanınızda getirmeyi unutmayın olur mu?


Apeiron Artplus Galeri

Ahmet Fetgari sok. Güneş apt.No 64 /1, Nişantaşı/İstanbul

Tel: +90 212 2401935

Mobile: 0544 6401936

Apeiron Artplus Galeri  WEB >>

Apeiron Artplus Galeri FACEBOOK >>

Selin Melek Aktan TWITTER >>

Galeri ziyaret saatleri; Pazar pazartesi hariç 12.00 - 18.30 pm