25 Haziran 2009

Marketingist 2009 - OMA Türkiye Ödülleri - İSTANBUL açılış töreni


İstanbul Marketings 2009, açılış töreni


Avrupa'nın En Kapsamlı, Türkiye'nin İlk ve Tek Pazarlama Fuarı Kapılarını Açtı!

25 - 28 Haziran 2009

Bu yıl 6. kez düzenlenen Türkiye'nin pazarlama alanındaki ilk ve tek fuarı "marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı", 25 Haziran Perşembe günü TÜYAP Büyükçekmece Fuar ve Kongre Merkezi'nde kapılarını açtı.

Bu yıl 6. kez gerçekleştirilen, Türkiye'nin ilk ve tek pazarlama fuarı olan ve pazarlama dünyasına ışık tutan "marketingist", bu yıl 36 sponsor, 8 destekleyen kuruluşun katkıda bunduğu ve 12.000 metrekarede 150 şirketin yarattığı sinerji ile, yüzlerce pazarlama çözümü sunan firmanın buluştuğu iş platformu haline geldi. Aynı zamanda marketingist geçen seneye oranla bu sene katılımcı firmaları ve 15000 profesyonel ziyaretçisi ile yaratılacak iş hacmini %20 büyütmeyi hedefliyor. Bu yıl 5 salonda, 39 oturumda yer alan konferanslarda 45 konuşmacı, 500'den fazla yeni ürün ziyaretçilerle buluşturulacak.

Üniversite öğrencilerine yönelik 3 yıldır başarıyla gerçekleştirilen ve reklamcılığın dekatlonu olarak adlandırılan "Rekatlon Yarışması" marketingist süresince gerçek zamanlı, gerçek müşterili bir yarışma formatıyla dikkat çekiyor. 

POPAI tarafından dünyada 45 yıldır en başarılı POP'i (satış noktası sunum ünitesi) tasarımlara verilen OMA (Outstanding Merchandising Achievement) Ödülü; Türkiye'de 2. kez "OMA Türkiye" adı ile marketingist'in 2.inci günü "Satış Noktasında Reklamcılığın Gücü: Satış Noktasında Pazarlama" kitabının yazarı Robert Liljenwall tarafından sahiplerine verilecek.


Bülten >>