26 Mayıs 2010

ESİN OKTAYER Sanat Galerisi - SEVİNÇ CEBECİ - seramik sergisi




SEVİNÇ  CEBECİ


Seramik Sergisi

22-29 Mayıs 2010

basın bülteni

1959'da Istanbul'da doğdu; 1977'de Tevfik Fikret Lisesini bitirdi ;
1982'de Hacettepe Biyoloji bölümünden mezun oldu.
Arada geçen yıllarda ev tekstilden, restaurant işletmeciliğine kadar
farklı konularla ilgilendikten sonra 2005 yılında
İzmir Resim Heykel Müzesinde seramikle tanıştı
ve 2009 yılında Istanbul'da Esin Oktayer Atölyesinde
çalışmalarına devam etti ve yakında ilk sergisini hayata geçirecek.

Çamurda Beni Buldum
Çamurda beni buldum... Hayat halaya katılmaktı;
sevgiyle, bazen hızlı, bazen yavaş, el ele, kol kola, omuz omuza..
Hayat kuş olup uçmaktı... Özgür , korkusuz, güçlü..
Yavrularımın yanında oldum dualarımla;
denizlerde martı oldum dalgalara aşık ;
tabaklara konuk oldum berekete ortak, duacı
Kuş oldum, ben oldum, herkes oldum... Kadına, erkeğe ilişkilere ortak...
Hamdım, piştim ; ateş oldum, köz oldum, toz oldum..
Çamurla ben oldum


Esin Oktayer  Sanat Atölyesi

Bagdat C. Haldun Taner S. Suha Apt. No:10-1
Caddebostan –Kadıköy – İstanbul

CKM Karşısı